- Oferte cazare
- >
- Raspunde la comentariile turistilor si vei avea mai multe cereri de cazare
Raspunde la comentariile turistilor si vei avea mai multe cereri de cazare
Participarea pensiunilor la conversatiile purtate de turisti este un lucru benefic: cu cat oferi mai multe raspunsuri turistilor, cu atat pensiunea ta va fi mai apreciata online.
In lumea online a spatiilor de cazare si a cercetarilor facute in acest mediu, zvonurile clasice, despre produse sau servicii, transmise de la prieten la prieten au prins o mult mai mare amploare, granitele cercurilor de prieteni fiind depasite.
Acum orice parere cu privire la calitatea unei pensiuni poate ajunge oriunde in lume, iar aceasta poate influenta si perceptia celorlalti. Turistii care cauta online dau o mare importanta recenziilor oferite de alti utilizatori, astfel ca o prezentare pozitiva poate fi o garantie a calitatii unei locatii vizate si un vot de incredere pentru cei care vor dori sa ajunga acolo pe viitor.
Unul din cele mai mari site-uri de turism din lume, a anuntat rezultatele unui nou studiu care releva factorii cheie care duc la atragerea turistilor aflati in cautarea spatiilor de cazare. Studiul a analizat date, incluzand aici numarul de turisti, comentariile turistilor, precum si numarul de fotografii din galeria pensiunilor pentru a descoperi care sunt factorii care au cea mai mare influenta asupra turistilor pentru a cauta si mai multe informatii despre o unitate.
Studiul constata ca pensiunile care ofera un raspuns turistilor ce au postat un comentariu pe pagina pensiunii au cu 21% mai multe sanse de a primi o rezervare decat cele care nu raspund la comentariile primite. In cazul pensiunilor care raspund la mai mult de jumatate din comentariile primite, probabilitatea de a primi o rezervare creste cu pana la 24%.
Factorii care influenteaza turistul sa faca o rezervare
Ordonati in functie de impactul asupra intentiei de rezervare a turistului
1. Numar de fotografii
2. Numarul total de comentarii
3. Raspunsurile la comentarii in ultimul an
4. Numarul de comentarii in ultimul an
Studiul arata ca fotografiile sunt esentiale, conducand nu numai la un grad mai mare incredere din partea turistilor, ci si la o probabilitate mult mai mare ca acestia sa faca o rezervare. Pensiunile care au cel putin o fotografie in prezentare primesc cu 138% mai multa atentie din partea turistilor, comparativ cu cele care nu au nicio fotografie. Nivelul de incredere si intentia de rezervare a turistilor sunt aspecte influentate direct proportional de numarul de fotografii din prezentarea pensiunii.
Cum cresc fotografiile increderea turistilor
Comparativ cu pensiunile care nu au fotografii:
Pensiunile cu cel putin o fotografie: +138% incredere
Pensiunile cu mai mult de 10 fotografii: +151% incredere
Pensiunile cu mai mult de 30 fotografii: +203% incredere
Cum cresc fotografiile probabilitatea unei cereri de rezervare
Comparativ cu pensiunile care nu au fotografii:
Pensiunile cu cel putin o fotografie: + 225% intentii de rezervare
Pensiunile cu mai mult de 10 fotografii: + 238% intentii de rezervare
De asemenea, studiul arata ca participarea pensiunilor la conversatiile purtate de turisti este un alt lucru benefic. Cu cat pensiunile dau mai multe raspunsuri turistilor, cu atat media calificativelor acordate este mai mare.
Rata de raspuns la comentarii in Raport cu media calificativelor primite din partea turistilor (nota de la 1 la 5)
Rata de raspuns 0% = 3,81 medie de rating (nota)
intre 5% - 40% rata de raspuns = 4.04 medie de rating (nota)
intre 40% - 65% rata de raspuns = 4.05 medie de rating (nota)
de la 65% rata de raspuns in sus = 4.15 medie de rating (nota)
Privind rezultatele studiului, se observa o legatura puternica dintre activitatea de promovare a pensiunii / atentia acordata turistilor si interesul turistilor pentru aceste pensiuni. Nu este un secret faptul ca ei isi doresc sa vada cat mai multe fotografii cu locul unde vor sta si o serie de pareri ale celor care au mai vizitat aceste locuri.
Astfel ca, luand parte la discutii si razpunzand comentariilor facute de turisti, proprietarii pensiunilor au un rol esential in crearea unei imagini pozitive si de asemenea ofera persoanelor interesate certitudinea ca opiniile lor sunt foarte importante.